Lørdagsgodt

Jeg ble plutselig veldig opptatt med møter, besøk og husrengjøring så bloggen ble litt nedprioritert, men nå er jeg tilbake.

Dagens heltinner:

1. Marit Bjørgen

2. Therese Johaug

3. Luisa

Haha, neida, men jeg feiret bursdagen min i går hjemme hos oss og leiligheten var ferdig ryddet og vasket før kl 11 i mårres, føler det er godt gjort dagen derpå. Jeg sparte ikke på jubelen heller når mine favoritt-skijenter gikk inn til gull og bronse!

Etter en utrolig morsom feiring med våre herlige venner skal det bli godt med en rolig helg. Håper helgen deres startet like bra som min, kos dere videre!

25 comments

  1. Yummy!

    Sletters ikke verst innsats av de norske jentene, selv om vm ikke vises her, så prøver jeg jo å følge med litt stolt nordmann som man er 😀

  2. Åh bildet med sjokoladekake! Vil lære meg sånn bakekunst<3 ingen tvil om at du er en helt! 🙂 ha en fortsatt fin helg:)

Legg igjen en kommentar

