Came home to some sweets

Da jeg kom hjem ventet to veldig fine overraskelser på meg. Den ene har jeg i hendene mine nå.. Greier dere å gjette hva det er? Nei? En iPhone 4? JA! Enda en fabelaktig bursdagsgave fra de fine foreldrene mine.

Jeg hadde jo iPhone fra før, men den levde sitt eget liv til tider. Så alle dere som har en 4er, bring all your tips! Nå må jeg bare skaffe meg en iPhone case som skal beskytte min nye dings. Jeg tror kanskje jeg har funnet en, men skader ikke om dere har noen anbefalinger på den fronten også.

Det er så mye lettere å ta bilder av meg selv med iPhone 4 gitt. Men over til den andre tingen som ventet på meg. Nemlig smykket fra Fam Irvolls kolleksjon for Arts & Crafts som jeg vant hos Denoto. Det er mye større enn jeg trodde, altså enda kulere!

23 comments

  1. Tilbaketråkk: 2011 vol. 1 « la Mar

Legg igjen en kommentar

