London vol. 3

Somerset House

Etter å ha sjekket ut av hotellet og satt fra oss bagasjen på togstasjonen dro jeg med meg min kjære bort til Somerset House hvor det skulle være noe Fashion Week greier. Det var mange fashionable mennesker å se, vi gikk inn og tok en cappuccino og observerte stemningen. Jeg var usikker på om jeg kunne ta bilder så jeg knipset bare noen få.

Det var til slutt en plass vi hadde bestemt oss for å se før vi dro hjem, Camden såklart. En fargerik del av London hvor en finner allslags merkelige ting, men også mye fint. De store kjedene har butikker der, en finner markeder og flere spiseplasser. Søndag er visst en bra dag å besøke Camden, det var altså ikke bare vi som hadde tatt turen dit.

Camden

Nå har dere sett hva vi fylte de få dagene med, vi føler selv at vi fikk sett utrolig mye av byen og opplevd ulike atmosfærer som karakteriserer London. Jeg er verdens heldigste som har en så god kjæreste som gir meg en så fantastisk bursdagsgave som en tur til London, og vi hadde en utrolig fin tur med mye kjærestekos, vi elsker å oppleve ting sammen så dette var en perfekt gave til oss begge egentlig.

Jeg kan selvsagt lage flere innlegg, så rop ut hvis det er noe dere vil vite mer om!

14 comments

  1. Liker disse innleggene veldig godt. Ikke sånne superlange, men passe, også skriver du så fint og presist. Du er heldig som fikk den turen! Det er en god kjæreste det<3

  2. Tilbaketråkk: 2011 vol. 1 « la Mar

Legg igjen en kommentar

