Q-A

Tusen millioner takk for så mange og så fine bursdagsønsker, dagen min var veldig fin, og dere gjorde den bare bedre!

Det er en god stund siden sist jeg hadde spørsmålsrunde så jeg tenkte at vi kjører en runde nå. Spør om alt du lurer på så skal jeg svare på alt når jeg kommer hjem. Jeg vurderer faktisk å i en videoblogg fordi jeg må øve meg på å stå foran kameraet, jeg skal jo bli filmstjerne vet dere, neida, men det er snart valgkamp så da kan jeg risikere å få noen kameraer opp i fleisen.

Så kjør på!

English:

Thanks a lot for all the nice birthday wishes, my day was supernice, and you made it only better!

It’s a good while since I had a Q-A so I thought it was time to do one. Ask me about everything and I will answer all the questions when I get home. I’m considering to answer in a video blog because I have to get used to stand in front of the camera, I’m gonna be a movie star you know, no, but it is election-time soon and I can risk to get some cameras up in my face.

So go on!

18 comments

  1. – Om du kunne være hvem som helst for en dag, hvem og hvorfor?

    – Hva skal til for at du følger en blogg?

    – Har du et favorittplagg?

    🙂

  2. Hva er du mest fornøyd med å ha utrettet så langt i livet?
    Hva angrer du på at du aldri gjorde?
    Beste ferieminne?
    Sang du har på hjernen som du er lei av?
    Hvorfor er du så søt og god?
    🙂 ❤

  3. Gratulerer såå mye med overstått skjønningen! Mitt spørsmål lyder som følger: Hvordan føles det å være et så vakkert og skjønt menneske som deg? :*

  4. – Hva mener du om om Aps jobb hittil?
    – Hvor står du i forhold til innvandringspolitikken?
    – Er du for eller imot dødsstraff?

    Og så litt mer overfladiske:

    – Favorittdesigner?
    – Favorittparfyme?

  5. Tilbaketråkk: Pink & Blue « la Mar
  6. -Hva er ditt beste barndomsminne?
    – Favoritt lørdagskos?
    – Guilty pleasures?
    – Drømmereisen går til…? / Hvorfor?
    – Hva er det mest givende du har fått av å blogge?

  7. Tilbaketråkk: Lørdagsgodt « la Mar

Legg igjen en kommentar

