Cinnamon

Jeg har desverre ikke så utrolig mye å meddele i dag, men jeg kan fortelle dere at jeg har oppdaget et herlig lite måltid. Det er ingen fare for at dette skal bli en matblogg, men det er ikke noe galt med å dele et lite tips med dere. Noen av dere har kanskje oppdaget det allerede.

1. Kutt opp et eplet

2. Strø kanel og evt litt søtning over (jeg har brukt bittelitt Splenda)

3. Og nyt smaken av en sunnere eplekake (jeg tuller ikke, det er utrolig godt!)

Ellers er jeg på jakt etter den perfekte almanakken. Jeg har vært innom 3 bokhandlere og ingen har oppfylt mine krav, så jakten fortsetter. Dere ser, min kjære lille kjøter har tygget seg gjennom den almanakken jeg hadde begynt å bruke.

English:

I have unfortunately not so much to report today, but I can tell you that I have discovered a delicious snack. This is not becoming a food-blog, but there is nothing wrong with sharing a little tip with you. Some of you may have  discovered it already.

1. Cut the apple

2. Sprinkle cinnamon and perhaps a bit of sweetening (I have used a little bit of Splenda)

3. And enjoy the taste of a healthier «apple pie» (I’m not kidding, it’s really good!)

Otherwise, I’m looking for the perfect almanac. I have visited three bookstores and no one has met my requirements, so the search continues. You see, my dear little puppy has chewed through the almanac I had begun to use.

30 comments

  1. elsker eple og kanal, de smakene går så godt sammen 🙂 og et lite tips til almanakk; moleskin sine syns jeg er kjempe stilige, og de fåes i alle mulige størrelser.

  2. Nommi:) hehe lille Chaplin er ikke kresen? Søte er de iallfall:)

    Lykke til i jakten på en almanack, de på den siden de har linket til virket jo ikke så dumme:)

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 1 « la Mar

Legg igjen en kommentar

