Just an other manic monday

Da var den helgen over. Jeg kan ikke beskrive hvor deilig det var å sove i sin egen seng igjen, ja, for vi bodde nemlig i barndomshjemmet mitt i 1 uke. Mine kjære foreldre har vært på en fortjent sydentur, og i mens har vi bodd med lillebroren min. I går kom de hjem, brune og fine. Selv om det var koselig å være der og ikke minst henge masse med broren min, så er det alltid en god følelse å komme hjem til seg selv. Dagen i dag går med til å rydde og vaske, nå skal hjemmet skinne. Kanskje jeg kan vise dere den nye kommoden vi har fått på soverommet, den er så fin.

Jeg må forresten finne meg nye wedges, RIP Monki wedges (hunden min har tygd opp en av dem). De koster bare 100kr nå, men de har ingen igjen her i Stavanger, hvis noen i en annen by ser dem i størrelse 39 og føler for å være en engel så ser dem slik ut:

English:

So the weekend is over. I can not describe how wonderful it was to sleep in my own bed again, yes, because we lived in my childhood home for 1 week. My dear parents have been on a deserved vacation, and we have lived with my younger brother. Yesterday they came home, brown and pretty. Although it was nice to be there and not at least to hang a lot with my brother, it’s always a good feelingto come home again. Today is spent clean and washing, the home is gonna shine. Maybe I can show you the new chest we have in the bedroom, it is so nice.


I must find me some new wedges, RIP Monki wedges. They cost only $ 100 now, but they have none left here in Stavanger, if someone in another city sees them in size39 and feel like being an angel, this is how they look like (picture above)

17 comments

  1. Sv: Churros er vanvittig godt!! Aldri sett det før, så måtte bare prøve. Hehe. Nesten så det er verdt å dra tilbake til Camden kun av den grunn!!

    Veldig kule sko, forstår at du ønsker deg dem. Desverre bor jeg jo ikke i Norge, så kan nok ikke hjelpe deg der !

    1. Åh, ja kanskje jeg skal prøve å finne churros i London 🙂

      Ja, de er nydelige og vanvittig gode å gå på! Valpen min ødela den ene, så nå kan jeg ikke annet enn å savne dem:/ De beste skoene jeg har hatt!

  2. Åh, sinnsykt fine wedges (det enkle er OFTE det beste!)
    Skjønner at de er et savn, ja! Huff. Om jeg hadde hatt Monki her, skulle jeg lett kjøpt nye til deg, søte ❤ Håper du finner de, også ønsker jeg deg en god uke!

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 1 « la Mar

Legg igjen en kommentar

