Lørdagsgodt

Det er åpenbart ikke jeg som er lørdagsgodtet, og jeg skal ikke begynne å ta masse iPhone-bilder av meg selv i speilet heller, men måtte bare vise dere at jeg gikk med midtskill i dag for første gang på veldig mange år. Og ja, jeg har rettet håret.

Nå kommer godisen, håper alle har en fantastisk helg!

English:

Obviously I’m not the «lørdagsgodtet» (the candy), and I’m not gonna start to take lots of iPhone pictures of myself in the mirror either, but just had to show you that I wore my hair divided in the middle today for the first time in many years. And yes, I have straightened my hair.

Now comes the goodies, hope everyone has a wonderful weekend!

22 comments

  1. Så fin du er! Ha en fin lørdagskveld 🙂

    Åh, naaam.. skulle ønske de hadde sånn skikkelig candyshops i pastellfarger i stavanger by. Hadde garantert blitt en fast kunde for å si det sånn 😉

      1. Jeg vurderte det en liten stund, men opprettet iallfall en ny profil så får vi se 😉 Tror det blir mer aktuelt når jeg blir student til høsten, eventuelt starte opp i sommer 🙂 er så busy med jobben, gah 😦 hehe.

    1. Å takk søta! Jeg syns det var utrolig uvandt selv, vet ikke hvor ofte jeg kommer til å ha det slik, men syns liksom det er så mange som kler det så måtte jo prøve. Og spesielt til fest, det ser litt mer tøft ut enn sideskill.

  2. Så fin du er med midtskill 😀
    Åhhh, nå fikk jeg skikkelig lyst på kaker og smågodt, og…. haha, er litt skummelt å se på slike bilder. Men mye flott da 🙂

Legg igjen en kommentar

