February is here!

Jippi, min favorittmåned  er her! Egentlig elsker jeg sommermånedene mest, men bursdagsmåneden min er jo også fin.

I februar skal jeg:

  • I bursdagsfest til en venn
  • Bli 25 år
  • Reise til London med min kjære
  • Gå på EPMD konsert i London
  • Feire bursdagen til pappa
  • Ha bursdagsfest
  • Avslutte måneden i bystyresalen

Altså jeg satser på at det blir en bra måned til tross for at den starter med en forskjølelse for min del. Håper jeg er bra igjen i morgen, hater å være syk!

Ellers må jeg si takk for engasjementet rundt bystyresaken som jeg la ut i går. Det er virkelig gøy å se at folk bryr seg om mer enn klær og sminke i bloggverdenen. Og selvsagt må jeg takke dere som stemmer på meg her. Jeg vet det er litt teit at det er en applikasjon, men dere kan jo bare ta den bort etterpå. Nå har jeg faktisk svart på kommentarene jeg har fått i den siste uken, jeg har vært litt dårlig til det i det siste.

English:

Yeay, my favorite month is here! Actually, I love the summer months the most, but my birthday month’s also fine.

In February I will:

  • Celebrate a friends birthday party
  • Be 25 years old
  • Travel to London with my love
  • Go to the EPMD concert in London
  • Celebrate my dads birthday
  • Have a birthday party
  • Ending the month in the council hall

So I’m betting it will be a good month despite the fact that it starts with a cold for my part. Hope I’m well again tomorrow, hate being sick!

Otherwise, I must say thanks for the enthusiasm surrounding the city council matter that I laid out yesterday. It’s really fun to see that people care about more than clothes and makeup in the blog world. And of course I must thank you who vote for me here. I know it’s a bit stupid that it’s an application, but you can just take it away afterwards. Now I actually responded to the comments I’ve gotten in the past week, I’ve been a little lazy.

22 comments

  1. Høres ut som en flott februar du har i vente! Jeg har ikke mye planlagt, men blir vel litte valentine-kjære-kos å det liker vi! 😀

    Go bedring!

  2. Høres ut som en kanon-måned! 😀 I februar har jeg og kjæresten 4 års jubileum, og jeg skal ta mange vaksiner før Kenya-tur. Ellers er det skole, jobb og venner/kjæreste som gjelder!

    Søte deg :):)

  3. Misunner deg kjempe mye for London-turen! Mars er min favorittmåned, for samme grunn som deg, det er min bursdagsmåned. God bedring da, slapp av masse av så blir du fortere frisk! 🙂

Legg igjen en kommentar

