Ten things I want to say to ten different people right now

Til Jens Stoltenberg: La Maria Amelie få bli i Norge!

Til Knut Storberget: La Maria Amelie få bli i Norge!

Til Kathy: Best du har det UTROLIG kult i Latin-Amerika for her er du savnet!

Til lillebroren min: You rock!

Til Synnøve: Jeg har en gave til deg, så best jeg ser det snarest slik at du endelig kan få den! (Dette er også en huskelapp til meg selv)

Til mamma: Jeg kjøpte eyeliner til deg, og når jeg blir stor og tjener egne penger skal jeg kjøpe mange gaver til deg siden du har skjemt meg ut i alle år.

Til pappa: Ta mamma med på ferie og kos dere masse, vi skal være «barnevakt», dere fortjener det!

Til Carrie Bradshaw: Hvorfor i h****** kysset du Aiden? (Sitter og ser på filmen)

Til deg som leser dette: Takk!

Til B.: ❤

English:

To Jens Stoltenberg: Let Maria Amelie stay in Norway!

To Knut Storberget: Let Maria Amelie stay in Norway!

To Kathy: You better have a INCREDIBLY cool time in Latin America, here you are missed!

To my little brother: You rock!

To Synnøve: I have a gift for you, I better see you as soon as possible so you can finally get it! (This is also a reminder to myself)

To Mom: I bought an eyeliner for you, and when I grow up and earn my own money I’ll buy you many gifts since you have spoiled me for all these years.

To Dad: Take Mom on holiday and enjoy yourselves a lot, we will be «babysitting»,you deserve it!

Carrie Bradshaw: Why the h**** did you kiss Aiden? (sitting and watching the movie)

To you who read this: Thanks!

To B.: ❤

5 comments

  1. Åhh 😉 Koselig innlegg 🙂 Jeg ser også SATC 😉 HIHI! Men jeg begynte på den første, men etterpå setter jeg på den andre 🙂 Klokken er ALT for mye til å se film men..

Legg igjen en kommentar

