Nine things about myself

❃ Jeg skulle ønske jeg kunne leve av det jeg elsker å gjøre

❃ Jeg tenker altfor mye, på godt og vondt

❃ Når jeg smiler på bilder stikker jeg ofte tungespissen ut mellom tennene

❃ Jeg syns det ofte er utrolig vanskelig å ta enkle valg, er mye flinkere hvis det gjelder viktige ting

❃ Jeg er verdens dårligste til å fortelle vitser, men velger å tro at jeg er morsom likevel

❃ Har nesten for mye empati for alt og alle, jeg ser på det som en positiv evne å kunne sette seg inn i andres situasjon, men det kan gjøre utrolig vondt også

❃ Noen ganger blir jeg skikkelig redd og da begynner jeg å gråte

❃ Jeg elsker bøker og CDer

❃ Jeg er lykkelig og ler utrolig mye hver dag

English:

❃ I wish I could live off what I love to do

❃ I think too much, about everything

❃ When I smile in photos I often sticking out the tip of the tongue between my front-teeth

❃ It’s often extremely difficult to make simple choices, I’m much better if it comes to important things

❃ I am the worst at telling jokes, but choose to think I’m funny anyway

❃ I have almost too much empathy, I look at it as a positive ability to put myself in someone else’s situation, but it can also be very painfull

❃ Sometimes I get really scared and then I start to cry

❃ I love books and CDs

 

❃ I am happy and laugh a lot every day

13 comments

  1. Håper du finner en måte å realisere dine drømmer! Den som intet våger..etc 😉

    Sv: fant etuiet på FotoVideo i Oslo. Men vet de har en nettside, forsøk med fotovideo.no, koster kr 698,- Lykke til!

  2. Empati for andre er det ingen tvil om at du har! Tror ikke jeg kjenner noen som virkelig bryr seg så mye som du gjør! Du er fantastisk!!!

    Om du er en god vitseforteller eller ikke, jeg syns du er kjempe morsom 🙂

    Er så glad for at du har ting som du kan le av hver dag! Du fortjener å være lykkelig! ❤

Legg igjen en kommentar

