Polyvore

Det er så gøy at så mange liker kollasjene jeg lager! Jeg elsker å sette sammen antrekk, ting og farger, og da er Polyvore et godt verktøy. Her kan en snekre sammen (nesten) alt en måtte føle for og en kan surfe rundt og kikke på andres kollasjer og få haugevis med inspirasjon. Jeg har laget en del kollasjer nå, dere kan se alle sammen på siden oppe til høyre som heter Polyvore. Antrekket jeg la ut i går er egentlig et skjørt og en topp med YSL accessories, det ser dere hvis dere ser nøye etter. Når jeg legger ut en kollasje så lurer dere kanskje på hvilke klær det er, hva vesken heter osv, da er det pare til å klikke på bildet enten på forsiden av bloggen eller på Polyvore siden, så blir dere ført over til http://www.polyvore.com. Der kan dere se en liste over elementene jeg har brukt i kollasjen med pris og evt. butikk. Spennende?

English:

It’s so much fun that so many of you like the collage I make! I love putting outfits together, things and colors, so Polyvore a good tool. Here you can put together (almost) everything you feel like putting together and you can surf around and look at other collages and get lots of inspiration. I have made some collages now, you can see them all on the page at the top right called Polyvore. The outfit I laid out yesterday is actually a skirt and top with YSL accessories, that you can see it if you look closely. When I put out a collage so you might wonder what clothes it is, what the bag is called, etc., then you can just click on the image either on the front page of the blog or on the Polyvore page, so you will be transferred to www.polyvore. com. There you can see a list of the items I’ve used in the collage with the price and the shop. Exciting?

14 comments

  1. Den nettsiden viste jeg ikke om en gang. Takk for tips ❤

    SV: Takk for gode ord ❤
    Ja man må være innstilt på å være fattig i tillegg til at man aldri får ferie. Jeg trenger feriene til å samle meg, samle krefter osv. De blir på en måte litt hellige siden så mange helger i året går til skolearbeid 🙂 Alt går om man bare vil 🙂

  2. Absolutt spennende 🙂 Når det gjelder London så vil jeg iallefall anbefale deg en tur innom Primark, New Look, River Island, Topshop, Zara. Gjerne Portobello markedet + nothing hill også. Og camden markedet. London er en drøm. Om du ikke har vært der tidligere må du selvsagt få med attraksjonene også.

Legg igjen en kommentar

