Guess where I’m going

Jeg har nok nevnt det tusen ganger før, men nok en gang må det nevnes at jeg har verdens aller beste kjæreste ❤

Etter byturen min i går fikk jeg en overraskelse. Om litt over 1 mnd fyller jeg 25 år, og det skal feires med langhelg i London. Jeg er så glad og jeg gleder meg utrolig masse.

Kom med deres beste Londontips!

English:

I’ve probably mentioned it a thousand times before, but once again it should be mentioned that I have the world’s best boyfriend

After my trip to the city yesterday I got a surprise. In about a month I’m  turning 25 years, and it will be celebrated with a long weekend in London. I am so happy and I looking so forward to it.

Come with your best London Tip!

33 comments

  1. Heldig 😀
    Vel… kommer litt an på hva du skal da.
    Av utesteder må du på Penthouse, shopping så må du i Oxford St og du må hvertfall på Selfridges. Kanskje også få med deg Harrods.
    Severdigheter.. Er jo litt kjedelig, men kanskje det vanlige, Madame Tussauds, London Eye, The Dungeon, Big Ben og det vanlige.
    Av mat så er det mange fine, koselige restauranter i Covent Garden du burde prøve ut. 🙂

  2. å, så fantastisk. Heldige deg:)

    Tusen takk for at du gidder å stikke innom bloggen min, og i tillegg legge igjen en kommentar, hehe. Føler meg så fraværende pga internettet. Gleder meg til å komme vekk herfra snart!:P

  3. Åå, heldig heldig 😀 Da er han faktisk bra snill!!

    Sv: Jeg tror ikke den finnes på nett nå i alle fall :/ Kan jo være den kommer inn. Dessverre har jo noen av de tingene fra trend-avdelingen en stygg tendens til å blir raskt utsolgt 🙂

  4. Ååå så heldig du er! Mitt beste tips er og ikke stresse, bare nyte absolutt hvert eneste sekund du er der. Også må du jo selvfølgelig shoppe på Topshop, Primark, Urban Outfitters osv. Kommer ikke unna det, nei 🙂

  5. GOD TUR! Så heldig du er:-) Jeg er ingen London ekspert, men Oxford street er en sikker vinner også har de europas største kjøpesenter i London (husker ikke navnet:S ) hmm.. Covent garden er fint:-)

  6. Jeg skal til London i helgen jeg 🙂 London har masse bra vintage! Særlig i Notting Hill. Også må du gå på West End og se en musikal selvfølgelig!

  7. Tilbaketråkk: 2011 vol. 1 « la Mar

Legg igjen en kommentar

