Pudder & rosa

Untitled
18 comments

  1. Åheisann, perfekt kombinasjon i både farger og utseende.
    Sommerfølelse ❤ Sommer, sommer, kom til meg!
    Takk for gode tips ang neste år, søta. Føler meg rimelig rådvill,
    det eneste jeg vet jeg vil – er å søke westerdals, begynner med opptaksprøve
    allerede 15. Januar! SKUMMELT. Men, kan ikke regne med å komme inn der.
    Hva mer vet jeg ikke – og det er SÅ skremmende!

    Ang. kameraet, så må jeg bare innrømme at jeg foreløpig kun bruker AUTO.
    Uff. Var utrolig flink til å bruke manuel fokus og dirigering på speilrefleksen,
    men alt er liksom så lett og greit på AUTO på g12. Elsker det! ❤

    Liker spesielt at det er så handy og lett, og det er easy å ta outfitsbilder og liknende på grunn av skjermen! Hurra 🙂 Ellers bruker jeg "fish-eye" effekten, haha.
    Kjæresten døde av den effekten! Artig 😀

    God mandag, fine deg ❤

  2. Og jaa, skikkelig vanskelig å finne finne fine skjorter 😛 Likte at kragen var såpass kort på denne. Like fin oppi ting som over ting også ettersom stoffet er så tynt. Tror den blir mye brukt 🙂 Lett å slenge over en bukse de dagene man har dårlig tid og ikke vet hva man skal ha på seg 😉

  3. love this color pallete. wish i had that bag and could
    throw this fabulous polish and lipstick in it! happiness new to
    year Luisa! so happy to have made you as a blogfriend in 2010 and
    look forward to blogging together in 2011!!!! xoxo Haleigh

  4. å, det var fint=) nydelig veske!

    Takk for søt kommentar:) Håper du har hatt en fortreffelig nyttårsfeiring. Her sitter jeg fortsatt med dårlig internett, hehe, så må bare beklage fraværet.

    Super godt nytt år til deg!

Legg igjen en kommentar

