I’m so tired

Vet dere hva? Jeg er enda sliten etter en heftig feiring av det nye året. Den første dagen i 2011 ble tilbrakt i sengen, prøvde å ta igjen det meste av søvnen, og til slutt hos mine foreldre som var så snille og inviterte til middag og andre gode ting.

Sliten, bustete hår, men glad

Snøen er borte, snart smelter isen også. Da skal jeg plukke opp denne en-kroningen

Herlig kveldsmat; ost, druer og olivenbrød

Har dere hatt et fint år til nå?

You know what? I’m still tired after an intense celebration of the new year. The first day in 2011 was spent in bed, trying to catch up some hours of sleep, and finally with my parents who were so kind and invited to dinner and other good stuff.

Have you had a good year so far?


7 comments

  1. Åh, du er så fiiiiin du. Sliten eller ei, dødspen fordet! 😀 hihi.
    OG så fine bilder. Gleder meg at du elsker ditt g12, for jeg elsker mitt og! 😀
    Liker det nesten mer og mer for hver dag som går, fordi jeg «skjønner det» mer og mer!
    hihi. Har du noen gode tips? :*

    Godt nyttår vakre, og sier det samme som deg: SÅ glad vi har blitt «blogg-venner» 😀

  2. Å herlighet, så godt det brødet så ut! Mmmmmh, vann i munnen 😀

    Jeg kommer ikke over hvor fin du blir med rett hår, altså… Du er jo fin uansett, don’t get me wrong, men herregud! 😐 ❤

Legg igjen en kommentar

