Feliz año nuevo!

Godt nyttår alle sammen! Håper dere hadde en fantastisk feiring. Jeg kan konstatere med at vår var vellykket, den ble av det fuktige slaget, masse god mat og drikke, og ikke minst gode venner. Året startet med bobler og flyvende ballonger, klemmer og kyss, så fortsatte festen, vi kom hjem ca kl 0800. Etter noen få timers søvn gikk vi å hentet Chaplin gullet som hadde feiret nyttår med mine foreldre, vi fikk en deilig frokost, så bar det hjem til sengen igjen.

Kos dere videre!

Happy New Year everyone! Hope you had a wonderful celebration. I can confirm that our was successful, it was kind of humid, lots of good food and drink, not to mentiongood friends. The year started with bubbles and flying balloons, hugs and kisses, then the party continued, we got home at about 0800. After a few hours sleep we went to get Chaplin, who had celebrated the New Year with my parents, we had a delicious breakfast, then went home to bed again.

Enjoy the rest of the evening!

10 comments

  1. Godt nyttår!!! ❤ Høres ut som en fantastisk fest!!! Hos meg ble det stille dette året, da mine begge søstre plutselig ble hjemme hos mine foreldre pga syke barn, så jeg slang meg med i rekken, og hadde en avslappende hjemmenyttår 🙂

    Jeg beundrer deg foresten overskiften 🙂 Eller rettere sagt at du kan slikt et nyyydelig språk!!

Legg igjen en kommentar

