Black and red

Balck and red

I år er jeg skikkelig hektet på rødt og svart. Har egentlig aldri brukt så mye rødt, men har virkelig falt for røde detaljer, spesielt til festlige anledninger. Så jeg avslutter året i disse fargene. Desverre ikke akkurat antrekket over, men de samme fargene.

Har dere funnet nyttårsantrekk?

This year I’m really hooked on red and black. Have never really used so much red, but I have really fallen for the red details, especially for festive occasions. So I’m ending the year in these colors. Unfortunately, not exactly the outfit above, but the same colors.

Have you got the New Year’s outfit?


14 comments

  1. Elsker svart og rødt sammen! Nyttårsantrekket mitt blir joggebukse og hettegenser, sånn er det å måtte jobbe nattevakt 😦

    Men jeg SKAL jo faktisk pynte meg i kjole tidligere på kvelden daaa! Men jeg har ikke bestemt meg enda, så det kan jeg ikke si noe om, hihi ^^

  2. Digget antrekket 🙂 Skulle gjerne likt å hatt det på meg i kveld:)
    Jeg har i år valgt en paljettkjole i gull jeg kjøpte i Paris for to år siden 🙂

    Ha en fin dag og god nyttår til deg 🙂

  3. Fint vennen ❤ Digger kjolen. Har fremdeles ikke funnet noe å ha på meg, må gjøres i dag:D

    Godt nytt år kjære ❤ Glad jeg ble "kjent" med deg i 2010 🙂

  4. Svart og rødt har vært favorittfargene mine på klær så lenge jeg kan huske, MEN når jeg farget håret rødt så så alle røde overdeler osv heilt feil ut på 😦 😦 😦

    På nyttårsaften gikk jeg i svart og hvitt :p

Legg igjen en kommentar

