I ❤ my Canon G12

and I love my parents for giving me one of the best christmas presents ever ❤

Nå har jeg lekt litt med min nye herlighet og selv om jeg ikke er så veldig flink og bare har brukt automatinnstillingen så er jeg helt betatt. Det er altså litt avva som vi sier her i Siddis-land, men gleder meg til å bli skikkelig kjent med kameraet, og til å bli kjempeflink til å ta fine bilder.

Now I’ve been playing around with my new camera and although I’m kind of a newbie and have only used the automatic setting, I love it. It’s a bit advanced, but I cant wait to be properly acquainted with the camera, and to be very good at taking nice pictures.

En liten sniktitt på den glorete GHD-boksen som inneholder rettetang, klyper og hårføner. (Gave fra min kjære ❤)

A sneak peek at the GHD box containing hair-straightener, tongs and hair dryer. (gift from my dear ❤)

Måtte selvsagt teste selvutløseren. Litt sliten og sminkeløs, men jeg lovet dere et bilde av meg med rettet hår. Her er det desverre ikke så fint lenger i og med at jeg ikke fikset det noe særlig i dag, men det får holde for denne gang.

I had to test the self-timer. A bit tired and without make-up, but I promised you a picture of me with straight hair. It’s kind of messy since I haven’t fixed it today, but it do for now.

Gleder meg litt til å knuse pepperkakehusene våre! Når pleier folk egentlig å gjøre det?

Hva har dere gjort i dag?

Looking forward to break our gingerbread houses! When do people usually do that?

What have you done today?

 

16 comments

  1. Gratla med nytt kamera, det er ikke nikon, men pyttpytt – ;)hehe, gjett hva jeg har…

    Siden du spør, så har vi i dag vært på kino og sett den nye Elias filmen 🙂

    Tror folk pleier knuse huset på nyttårsaften?

  2. Fiiin me rettet hår:) Og du var dessuten kjempefin sminkeløs og du heldigrisen :o)

    Haha, knuser pepperkake huset og spiser det opp sånn typ 5 minutter etter jeg har laget det jeg som oftes:p lol! Er så tolmodig vettu:p men nja, når familie eller venner stopper meg fra å knuse det sier di at man iallefall skal vente til 2.juledag:p hihi
    du kan nok trygt mose ditt nå XD

  3. Oj!! Så nydelig du var med rettet hår!! Jeg har sagt det før, og sier det igjen, jeg ELSKER krøllene dine, og misunner deg de stort, men det er jo kjempe gøy med litt forandring av og til 🙂 Kjempe fin var du!!!!!!

Legg igjen en kommentar

