1. juledag

For en herlig dag, den startet rolig med sen frokost så gikk vi skitur. Det var så utrolig fint på golfbanen, men det var også så utrolig mye folk så turen ble kortere enn vi hadde tenkt. Chaplin vil nemlig være fri og da kan vi risikere at han vil hilse på alle vi møter på veien. Men det var en utrolig koselig tur uansett, og jeg kan konstatere at jeg fortsatt har skills.

Deretter hang vi hjemme en stund og jeg kunne ikke annet enn å prøve min nye GHD rettetang, og jeg må si at jeg ELSKER den! Så bar det opp til ribbemiddag hos noen gode venner av familien. Maten var så sinnsykt god og vi hadde det utrolig gøy. Håper dere har hatt en like fin julefeiring som oss!

English:

What a wonderful day, it started quietly with a late breakfast then we went skiing. It was so incredibly nice on the golf course, but there was also a lot of people, so the trip became shorter than we had thought. Chaplin wanted to be free and then we run the risk that he would greet everyone we meet on the trip. But it was a really nice trip anyway,and I can say that I still have skills.
Then we hung out at home for a while and I could not help but try my new GHD-straightener, and I must say that I LOVE it! So we went to rib dinner withsome good friends of the family. The food was so insanely good and we had a lot of fun. Hope you have had a nice celebration, just like us!
7 comments

  1. Åh, så koselig. Det så virkelig deilig ut. ELSKER naturen! Og så herlig hund 😀

    GOD JUL, skjønne deg. Håper du koser deg masse! Du virker som et så godt og positivt menneske. ❤

  2. Så spreke dere er.. Her synes jeg det er for kaldt å gå på ski nå.. :/ men gleder meg til litt mer mildvær 🙂

    SV: Så bra maten smakte ❤
    Jeg storkoser meg med en superbok, morten, venner og familie 🙂 Juleferie er herlig 😀

Legg igjen en kommentar

