Too fun

Denne helgen har jeg hatt det altfor morsomt, jentekveld på fredag og en heidundrenes kveld med guttene på lørdag. Jeg har verdens beste venner ❤

Kathy og meg med vår beste pose (kommer til å savne K som skal reise og være borte i 3 mnd)

Gårsdagen ble brukt til kos, middag hos svigers og kakelaging. Min kjære svigermor lærte meg og lage en iskake som ser så utrolig god ut, nå gleder jeg meg bare til å smake. Vi gikk også tur på en golfbane, det var så nydelig med all snøen, og neste gang har jeg bestemt at vi skal gå på ski der, da skal jeg huske å ta bilder for det var så fint der.

Vi har også fått nytt spill, Gran Turismo 5, det er egentlig jeg som maset om det e flere uker, så kom min kjære med det hjem i går. Det var utrolig kult spill, litt vanskelig å styre bra, men må vel bare øve. Regner med at det blir en del spillesessions på meg, jeg må jo alltid vinne! Hehe..

I dag skal jeg ut å handle julegaver og kl 14 skal Radioresepsjonen signere bøker på Norli, regn med at jeg skal være der da!

I RR ånd ønsker jeg dere en fisefin dag!

English:

This weekend has been a lot of fun, girl’s night on Friday and a whopping night with the boys on Saturday. I have the best friends in the world ❤

Yesterday was used to cuddle, dinner with the in-laws and cake-making. My dear mother in law taught me how to make an icecake that looks so incredibly good, now I look forward to taste it. We also walk on a golf course, it was so beautiful with all the snow, and next time I have decided that we should go skiing there, I’ll remember to take pictures because it is so pretty.

We’ve also got a new game, Gran Turismo 5, I have been talking about getting it for several weeks, and yesterday my boyfriend bought it as a surprise. It’s a very cool game, a bit difficult to manage well, but well just have to practice. Expect that I’ll have som playsessions, I always love to win! Hehe ..

Today I’m going out shopping for Christmas gifts and at 14 o’clock the Radioresepsjonen are signing books at Norli, expect that I’ll be there!

In RR spirit, I wish you a «fisefin» day!

6 comments

  1. Tilbaketråkk: Life. Again. « la Mar

Legg igjen en kommentar

