I’m in

Okey, nå har jeg joinet Twitter. Forstår lite av det, men jeg skal sette meg inn i det. Så nå folk, følg meg her!

Er du på Twitter?

Ellers kan jeg fortelle dere at eksamen gikk bra. Det er deilig med ferie, bestemte meg for å ikke gjøre annet enn å vaske klær, stelle hjemmet og gå turer med Chaplin i dag. Skal prøve å lage en ønskeliste til jul, jeg er så dårlig på å svare når folk spør meg hva jeg ønsker meg, så da hjelper det nok å lage en liste.

English:

Okay, so I joined Twitter. Understand little of it, but I’m gonna work on that. So now folks, follow me here!
Are you on Twitter?
Otherwise, I can tell you that the exam went well. It’s so nice to finally have some time of, today I decided to do the laundry, clean up the flat and go for some walks with Chaplin. Will try to create a wishlist for Christmas, I’m so bad at responding when people ask me what I want, so think its gonna help making a list.


7 comments

  1. Så bra, du er flink!:-) hørtes deilig ut med ferie! Fortjent søta:-)
    jeg er dårlig på å ønske meg ting jeg også.. Er ikke noe problem ellers på året men når jula kommer er jeg et stort ? Hehe 😉

Legg igjen en kommentar

