Vacaciones

Det har egentlig ikke gått helt opp for meg, men nå har jeg altså juleferie!

Dette betyr altså at jeg skal bare gjøre alt jeg har lyst å gjøre

♡ Vaske klær

♡ Lage meg en Twitter-konto

Støtte Kaplans kamp for å bli i Norge sammen med familien sin

♡ Feste med gode venner

♡Handle julegaver

♡ Bake julekaker

♡ Kjøpe en fin kjole

♡ Lese bøker

♡ Være med dem jeg er glad i

Har dere planer for juleferien?

English:

It hasn’t really struck me yet, but my x-mas-holiday has just started!

This means that I will do the things I want to do

♡ Washing clothes

♡ Make a Twitter account

Support Kaplan’s struggle to stay in Norway with his family

♡ Party with good friends

♡ Shop Christmas gifts

♡ Bake Christmas cookies

♡ Buy a pretty dress

♡ Read books

♡ Spend time with my loved ones

Do you have plans for Christmas?

14 comments

  1. Twitter ❤ ❤ ❤

    Åh koselig vennen ❤ Jeg skal faktisk jobbe hver dag, men jeg elsker jobben min, så samme for meg 😀 Får jo lest blogger hver eneste dag 😀

Legg igjen en kommentar

