Hola!

Jeg er tilbake og kan meddele at eksamen gikk bra, tror jeg, og at oppgaven som jeg og Synnøve skrev for noen uker siden ble en hit. Kan ikke klage, nå er det bare en eksamen igjen, så er det juleferie. Gleder meg kjempemasse! I går måtte jeg ta meg en pause fra det meste og bare kose meg med min kjære og valpen vår. Vi gikk turer i kulden, kjørte litt rundt og slappet av hjemme, deilig!

 

I dag skal jeg ta for meg leiligheten og gå en lang tur med Chaplin, kanskje vi tar en tur på isen på Mosvannet, hvis den fortsatt er trygg da. Jeg er forresten på jakt etter noen søte julenisser eller snømenn, finner aldri de perfekte, men vil så gjerne ha noen fine som kan bidra til å skape en hjemmekoselig julestemning her. Har dere sett noen?

English:

I’m back and can report that the exam went well, I think, and that the task which I and Synnøve wrote a few weeks ago was a hit. Can’t complain, now it’s just an exam left, and Christmas break here I come. Looking forward to it! Yesterday I had to take a break and just enjoy the evening with my love and our puppy. We went hiking in the cold, drove around a bit and relaxed at home, delicious!

Today I’m cleaning the apartment and then I’m taking a long walk with Chaplin, maybe we will go on the ice on the lake, if it is still safe. I’m looking for some cute Santas or snowmen, I haven’t found the perfect ones that can help to create a homely Christmas spirit here. Have you seen any?


9 comments

  1. Så bra at den gikk bra da:D:D Whiihi, var jo d vi alle saa jooo 🙂
    Kan du ikke kjøpe litt hobby ting å mekke din egen snømann og nisse da? hihi! om ikke synes jeg nille er helt genialt på slikt dill! Nille er undervurdert 😉

Legg igjen en kommentar

