Lørdagsgodt

Tiden fly, det er allerede lørdag igjen. Tusen takk for tilbakemeldingene ang. Twitter i forrige innlegg, og kom gjerne med flere argumenter. Jeg skal gå i tenkeboksen og når jeg kommer fram til en avgjørelse skal dere få vite det med det samme.

Vi hadde en fortreffelig fredagsklubb i går, og før jeg skal ta steget inn i pensumverden igjen, skal vi dra ut å shoppe julepynt og så på middag hos foreldrene mine. Dette er første året vi skal pynte leiligheten siden vi var bortreist så og si hele desember i fjor. Jeg gleder meg!

Ha en fin lørdag alle sammen!

English:

Time flies, it’s already saturday again. Thanks a lot for the input on the last post about Twitter, and keep them pros and cons coming. I’m gonna think about it, and when I come to a conclusion I’ll let you know.

Yesterday we had a nice time with our Friday-club, and before I keep reading for my exam, we are going to do some christmas-decoration shopping and then eat dinner at my parents’ place. This is the first year we are decorating the apartment since we were away for december last year. I’m really looking forward to it!

Have a nice saturday everyone!

17 comments

  1. Ha en fin lørdag du også:)

    OMG, JEG DØØØØR av alle disse snope bildene dine:) Når fyllesyken har forsvunnet litt må jeg nok tusle til butikken og kjøpe (mer) snop ❤ haha!

    PS: Har du youtube? Om ikke synes jeg du skal få det istede for twitter også kan du legge ut filmer du også:) hihi! stemmer for litt filmer her på bloggen din 😀

  2. NAM ♥ Så utrolig godt ut:)
    – Du er skikelig heldig som har en egen leilighet å pynte med julestæsh! Du må gjerne legge ut bilder når du har fått pyntet, ingenting som er koseligere enn å se julepyntede rom 😀

Legg igjen en kommentar

