Friday!

Endelig fredag, det skal bli deilig med helg, selv om det må leses litt til eksamen. I dag har jeg plantet meg med eksamenspermen min og noterer for harde livet. Jeg har også gått noen turer med Chaplin, og fy søren så kaldt det er ute! Da er det deilig å ha en Bodum-kopp som holder teen min varm hele dagen.

Jeg bestemte meg forresten for å beholde Lanvin♥H&M smykket (egentlig belte), og skal ta bilde ved første anledning. Jeg har også mottat den etterlengta hentelappen, så dette har så langt vært en veldig god dag. Senere kan jeg vise dere hva jeg har ventet på.

To tweet or not to tweet?


Skjønne Mira mener at jeg bør få meg Twitter, jeg er litt i tvil. Har dere Twitter? Hvorfor har dere det i tilfellet? Gi meg gode argumenter for og mot Twitter, jeg trenger litt hjelp for å ta avgjørelsen.

English:

I desided to keep the Lanvin♥H&M necklace (its really a belt), I also got a nice note in the mail that tells me to get something pretty from the post office. I’ll show you later!

And final, lovely Mira thinks I should get a Twitter profile, what do you think? Pros and cons, need some help to decide if I wanna tweet or not.

12 comments

  1. jaaa, heeelg ❤ hihi!
    Jeg hadde twitter, men slettet det igjen. Det er helt ok liksom, men jeg har en tendens til å glemme å oppdatere… Og egentlig synes jeg Twitter er ganske kjedelig:p

  2. Jo, twitter er kjempegøy bare man kommer seg inn i det. Husk hvordan du var med Facebook føste gangen det kom!!! 🙂 Noen sier at Facebook er for venner man har, men helst ikke vil ha og Twtitter er for alle de man skulle ønske man var venn med! it s FUUN!

  3. Lykke til med eksamenslesingen!

    Jeg har twitter, men twitrer nærmest aldri, jeg bruker den kun til å følge andre så om du bestemmer deg for å skaffe deg twitter skal jeg selvfølgelig følge deg, søta! 🙂

  4. Jeg har ikke twitter selv, men vet jo om mange som har da. Og man kan følge sine favorittkjendiser osv. Sikkert gøy om man kommer inn i det : ) For min del har jeg nok med blogg, lese andre blogger & facebook : )

    Lykke til med lesingen i kulden søta, og god helg!! 🙂

  5. Jeg har Twitter, det er nytt og gøy! 🙂 Man kan jo følge hvem man vil, fra Barac Obama til naboen 😀

    \Tusen takk, håper du får lest litt du også! Kanskje du skal vente med å få Twitter til etter eksamen, hehe 😉

  6. Jeg ordnet meg Twitter en gang for lenge siden fordi jeg var nysgjerrig. Bruker det mest for å stalke Radioresepsjonen og andre kulturelle søtnoser. Har til og med konversert med Tore og Steinar! Og Aslak fra Gatas. It’s marvellous.

  7. Det er morro for du vet de tingene du ikke kan skrive på bloggen som «faen ta NSB» eller «drittsnø» eller sånne småting som bare du mååå få ut… Jeg bruker min twitter til det 😀 Og så blir du også kjent med masse folk!

    Jaaaaaa til twitter! Du kan jo prøve å se hva du synes! 😀

Legg igjen en kommentar

