Diverse

I dag gikk jeg innom H&M for å se hvordan det sto til med Lanvin-kolleksjonen og neimen ble jeg ikke fristet. Ikke av klærne, de kan bare få henge på stativene for så og si ingenting falt i smak hos meg, spesielt ikke til den prisen. Det som falt i smak var dette beltet som jeg tenker å bruke som smykke. Men jeg er fortsatt ikke helt sikker, har til i morgen å bestemme meg om jeg angrer kjøpet eller ikke.

Hva syns dere?

Ellers må jeg informere at i dag er det 25. november, og det betyr at det er den Internasjonale dagen mot vold mot kvinner, visste dere det? I år blir denne dagen markert for 11. gang og selv om den ikke markeres hvert år i det offentlige så er dette en av de viktigste dagene i året. Vi lever i en verden hvor kvinner blir tråkket på, utnyttet og mishandlet, det skal vi ikke finne oss i. Gjennom vold blir kvinner fratatt makt over seg selv og livet sitt.

«Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv»

– Arnulf Øverland

9 comments

  1. WOW, jeg elsker innkjøpet ditt! ♥ Misunnelig!! Hihi. Gleder meg til å se det på deg!
    Vet du hva- det visste jeg ikke! Men takk for at du gjorde meg oppmerksom på det, og nå kan jeg begynne å markere dagen i årene fremover! Helt riktig som du sier; gjennom vold blir kvinner fratatt makt over seg selv og livet sitt!

  2. Det er en utrolig viktig dag å markere, det er jeg helt enig med deg i!
    Har ikke fått sett noe av kolleksjonen i butikken ennå, har ikke hatt tid og er dessuten blakk men beltet var utrolig fint!

  3. Kjempefint belte/smykke! Kult at man kan være kreativ med det, multinecklase/belt 😀 Du, det visste jeg ikke men takk for at du lærte meg det!! Er en viktig dag, jenter! Aldri finn deg i vold eller denslags!! 🙂

  4. Blir spennende å se dette på viss du beholdt det :)!! Så hvertfall fint ut i den søte boksen sin 🙂

    Se hva du gjør med lesingen min! Jeg sitter heller å leser på bloggen din enn i bøkene mine 😉

Legg igjen en kommentar

