Back to reality

Bursdagsfeiring med familiene våre gikk strålende i går, det var utrolig koselig å ha alle på besøk. Utrolig urutinert av meg å ikke ta bilde av mesterverket av en sjokolade fondant vi disket opp. Vi pyntet hver porsjon med en kremtopp og physalis, kjempelekkert!

Tilbake til virkeligheten, etter å ha ryddet i dag må jeg innta eksamenslesingposisjonen igjen, noe alla dette

Heldigvis må jeg gå noen turer med Chaplin i løpet av dagen, så jeg får luftet hjernen litt.

Jeg har også et håp om at en viss hentelapp fra posten skal dale ned i postkassen min, men vi får se. Hva med dere? Gikk dere bananas på Lanvin kolleksjonen på H&M i går? Jeg må helt ærlig si at jeg ble litt lei av hele greia før kolleksjonen kom ut, prisene var litt stive så tror jeg skal bruke pengene mine et annet sted denne gang.

31 comments

  1. Enig med deg ang. kolleksjonen. Synes det ble for dyrt for klær man kommer til å bruke så lite. Menmen, penger spart 🙂

    Men ååååh, jeg har så lyst til å se bilde av sjokoladefondanten! Haha 😀

  2. Du er vakker ❤
    Hadde lyst på en kjole og et par sko, men fikk ikke tak i det 😦 Ble litt lei selv, det var liksom overalt.. Også var prisene stive, med tanke på at tross alt fortsatt er h&m :-/

  3. Lykke til, søta. ♥
    -Jeg deler dine meninger, prisen ble litt for stiv. Men kjolene lever fortsatt i drømmene mine, selv om ingen av de var selve «drømmekjolen». Hadde ikke sagt nei-takk om jeg hadde fått en, men bruker heller 1300,- på noe annet fornuftig. Som foreksempel et fattig barn i Afrika! SYntes du jeg burde droppe julegaver? Jeg er så usikker. Søker tips hos deg, jeg.

  4. Valgte egentlig droppe kolleksjonen jeg også. Angrer ikke på det nå i ettertid heller 😉 Penger spart også! Og ja, urutinert av deg 😉 hehe

  5. Tror det er like greit du ikke tok bilde jeg. Hadde blitt ALT for fristet om du la ut noe slikt XD haha!
    Jeg ELSKER foresten håret ditt!!!omg ❤
    Holdt meg langt unna Lanvin 😉 Fine ting, men jeg er ikke av "løp og kjøp" typen…Og lommeboken min sier nei til slikt:P Trives bedre på salg, i nettbutikker eller på second hand butikker jeg XD

  6. sv: nei vi bør nok ikke ta det så tungt. Blir jo ikke såå spesielt når ALLE snakker om det. Og det lyser H&Mlanvin lang vei hver gang du tar på deg plagget. Men noen av kjolene var nydelige. Det skal de ha:)

  7. ah, sjokolade fountant der jo det beste man kan lage :ooo Hørtes super koselig ut, gleder meg alltid når det er events som familebursdager ogsånt. Da blir alle samla, spiller spill og spiser god mat :))

Legg igjen en kommentar

