Smooth

Dagen i dag har jeg tilbragt på biblioteket og jeg er utrolig fornøyd med innsatsen vår. Vi hadde 3 uker på en oppgave som kan gjøres på 1 uke, så vi kunne vært ferdig for lenge siden, men så har det seg slik at både jeg og min kjære eksamenspartner jobber best under press så vi tok det litt rolig de første ukene. Den siste uken har likevel vært en fryd, ingen lange kvelder (på meg i alle fall) og flere koselige arbeidsøkter sammen. Det er alfa omega å ha en arbeidspartner som en trives med, og det gjør absolutt jeg! Nå tar jeg meg en liten pause fra skolearbeid, og koser meg med kjæreste, leken valp, fredagstv og smoothie.

Smoothie er noe av det beste jeg vet, det smaker godt, er søtt og sunt. Det er også det nærmeste jeg kommer til de ferske fruktjuicene fra Colombia. Kveldens smoothie består av frosne bær, melk, Cocos yoghurt og banan. Kan virkelig anbefales!

 

 

 

12 comments

  1. Å, smoothie er så utrolig godt!
    Elsker vannmelon-smoothie for det smaker som vannmelon juicen jeg drakk da jeg var i India. Den var som å drikke en vannmelon i en slurk, helt ubeskrivelig godt! Sikkert noe av det samme du snakker om? 🙂

  2. Sender deg tusen hjerter snille 😉 Jeg sa til min søster idag at karakteren er faktisk ikke det viktigste på denne eksamensoppgaven, men det faktum at jeg har fått en så FIIIN venn er gull verdt for meg, og mye mye viktigere 🙂 Ta en velfortjent fredagskveld, og kos deg masse masse!!!
    Klemmer!

Legg igjen en kommentar

