Fakkeltog mot pels 2010

Debatten har rast som aldri før, og jeg vil minne dere om at i morgen er den store dagen for fakkeltoget mot pels. NOAH – for dyrs rettigheter har arrangert fakkeltog mot pels i Stavanger og andre byer i flere år.

I Stavanger er det oppmøte kl. 18.30 på Arenageren, utenfor Sølvberget. Her blir det salg av fakler til 20 kr stk, som går til inntekt for NOAHs pelskampanje PelsUT. Fakkeltoget skal gå i sentrum og det ender på Arnageren igjen, der vil det bli holdt appeller mot pelsindustrien. Det skal også være mulighet for å melde seg inn i NOAH.

Det blir også arrangert fakkeltog i Oslo, Trondheim, Bergen, Kristiansand, Tromsø og Kristiansund. Mer info her.

Ta med deg en venn eller to og støtt årets største arrangement for dyrs rettigheter.

Møt opp og vis din motstand mot pelsindustrien!

 

4 comments

  1. Jeg blir så utrolig lei meg når jeg ser at dyr har det fælt. Jeg klarer det rett og slett ikke. Og klarer heller ikke tanken på at noen vil ha en pelskåpe av ekte pels! Jeg kan dessverre ikke møte opp i noen av byene, men kanskje jeg burde starte noe for meg selv her på landet? ville vært ekstremt sært at en person går med fakkel i handa på kvelden O.o

Legg igjen en kommentar

