3. plass!

Jeg var litt fraværende i går, greide selvsagt å tidsinnstille noen små innlegg til dere slik at det ikke ble helt tomt. Etter å ha tilbragt dagen med min kjære valp og med litt skolearbeid, dro jeg til byen med venninna mi Kathy, vi koste oss med smoothies og shopping. Hun kjøpte de fineste skoene, jeg ble utrolig fristet til å slå til selv. Håper du er fornøyd med dem søta!

Så kom min mamma til byen, vi to dro og spiste litt før vi skulle på Krystallnattmarkering. Med fakler i hendene og flotte appeller, stod vi på torget en hel haug til minne for dem i 1938 og sammen for å kjempe mot de som dyrker hat i dag og i fremtiden. Det var en flott markering som alltid, jeg er livredd for at håret mitt skal bli påtent av fakkelglo, så det ble ingen fakkel på meg.

Etter markeringen bar det opp til SV-huset, hvor vi skulle ha Nominasjonsmøte. Det var et bra møte med godt oppmøte. Og til min glede og stolthet ble jeg nok en gang valgt som 3. kandidat til bystyrelista for Stavanger SV. Så da ser det ut som at jeg blir sittende i bystyret neste periode og, jeg gleder meg og takker for tilliten jeg har fått nok en gang!

De 4 toppkandidatene

 

Vi som trekker ned aldersgjennomsnittet blant de 6 øverste kandidatene

Vi hadde bare mobilkamera, så bedre bilder kommer når vi har hatt fotoshoot.

16 comments

Legg igjen en kommentar

