Annerledes

Jeg elsker fredager, og er glad for at dagen endelig er her. Denne fredagen blir ikke som andre desverre, ikke fri, ikke vente på at kjæresten kommer hjem, ikke fredagsklubb med gode venner.

Denne fredagen blir likevel bra, eksamensarbeid, møte gode partikamerater, ta tog, arbeidsseminar og hotellovernatting, det blir kos!

Det har vært en travel uke, tidligere var det slik ukene mine var, jeg merker jeg er ute av trening. Men etter mange år med x-antall møter i uken, så kjente jeg for en stund siden at det var på tide å prioritere meg selv, mine nærmeste og fritid. Og det har jeg gjort, men jeg har aldri lagt noe som helst på hylla, for både vennskap, kjærlighet, familie og engasjementet er en del av meg.

Har dere noen gang følt at dere måtte omprioritere?

Jeg vil ønske dere en god helg, kos dere en hel haug!

Og vit at jeg setter utrolig pris på alle som er innom og alle som kommenterer.

11 comments

  1. Kos deg masse du og! : ) greit med litt variasjon og kanskje? Så setter man mer pris på de fredagene man faktisk kan kose i armkroken : ) jeg setter utrolig stor pris på deg også! Hvor finner du alle disse nydelige bildene? De er så fine, man blir glad : )

  2. For en fin og koselig blogg du har 🙂 Supersøte bilder, men jeg sitter med vann i munnen etter å ha sikla over muffinsene litt lenger opp. Gosh, det hadde gjort seg på en tirsdag, det 🙂

Legg igjen en kommentar

