Surprise

Dere husker jeg sa at jeg skulle på bystyremøte i går, og der var jeg, helt til 22.15! Dere aner ikke hvor sliten jeg var av å sitte i den altfor varme salen i over 4 timer, men jeg overlevde. Jeg var så heldig at jeg ble hentet av min kjæreste som hadde en overraskelse som ventet på meg hjemme.

Seriøst, tror dere at jeg fikk sove? Jeg er verdens heldigste som har en fantastisk kjæreste, og i tillegg gjør han slike ting for meg, trodde ikke det var mulig.

Te amo mi amor ❤

 

One comment

Legg igjen en kommentar

