Lanvin <3 H&M

Hva syns dere?

9 comments

  1. Sv: Svarte på bloggen min også, men legger inn svaret her også 🙂

    Tok et kjapt søk på Feel Unique, og der har de mange produkter for sensitiv hodebunn. Av de merkene jeg har kjennskap til så vil jeg nevne Redken, Kèrastase og KMS. http://www.feelunique.com/hair/hair-care-shampoo-sensitive Der er det forskjellige shampooer. Kan også anbefale SP Balance Scalp Shampoo. Skal være god mot hodebunnen. 🙂 Den skal sitte litt i før du skyller den ut, og skal være beroliggende.

    Hvis du klør VELDIG og syntes det er helt uutholdelig så anbefaler jeg denne kuren: http://www.feelunique.com/p/KMS-California-HeadRemedy-Scalp-Treatment-Pack-6-x-14ml Den måtte jeg bruke selv engang, etter at hodebunnen min ble helt ødelagt av en rekke behandlinger – og det hjalp VELDIG.

Legg igjen en kommentar

