Ny uke, ny måned

Vi feiret kjærligheten i går! Vi dro og spiste indisk med foreldrene mine og broren min for å feire den store dagen. Maten var utrolig god. Siden dro vi på kino, foreldrene mine så Nokas, den så vi for noen dager siden så det ble Trolljegeren på oss. Den var utrolig rar, men veldig morsom, jeg likte den.

I dag får vi utdelt hjemmeeksamen, så skal jeg på bystyremøte i kveld, litt møter utover uken, kanskje et presseinnslag (ikke om bloggen) og på fredag skal jeg på arbeidsseminar for å utforme vårt budsjettforslag for 2011. Altså jeg har en travel uke foran meg.

Jeg vil forresten starte uken med å si: NEI TIL PELS! Er det mulig å være så motbydelig mot stakkars små hjelpesløse dyr?!?! Jeg skal ikke poste filmen som viser hvor makaber den norske pelsindustrien er, rett og slett fordi jeg ikke har greid å se den selv, men jeg vet hvor grusomme de bildene må være. Jeg stemmer for å forby pelsfarmer. Vi lever i 2010, vi trenger ikke å flå dyr for å lage klær!

11 comments

Legg igjen en kommentar

