# 3

Har du noen kjæledyr?

Ja, jeg har lille Chaplin (som ikke er så liten lenger). Han er ¾ Gordon Setter og ¼ Engelsk Setter, altså en ypperlig jakthund. Han gir meg masse glede og kos. For et år siden mistet vi familie hunden vår Chico, verdens fineste Cocker Spaniel.

Chaplin

 

Fortell om en skikkelig flause!

Omg, nei! Haha, jeg kommer ikke på noe egentlig. Jeg er veldig påpasselig med å ikke drite meg ut, du kan kalle det en styrke eller en svakhet. Den siste flausa var at mobilen min ringte høyt i auditoriet. Jeg får tenke litt mer så kanskje jeg kommer på noe.

Har du noen fritdsaktiviteter ?

Jeg driver med politikk, og nå har jeg bloggen som også tar litt tid. Utenom det bruker jeg mesteparten av fritiden på kjæreste, Chaplin, venner, familie og hverdagslige gjøremål (det er ikke bare bare å bli voksen).

Er du glad i å lage mat? ( hvis ja, hvordan mat)

Jeg tror jeg liker det, men det er ikke noe jeg har fått så stor interesse for enda, håper det kommer for det ser så gøy ut å være flink. Jeg lager jo middag hver dag så det er det jeg har mest erfaring med. Ellers er det alltid gøy å bake kaker og slikt.

Hvis du ikke hadde bodd i Norge , hvor ville du bodd da?

Hadde forholdene vært bedre ville jeg bodd i Colombia, men hvis ikke ville jeg bodd i Spania eller Portugal tror jeg. Men jeg er veldig glad for at jeg bor i Norge.

Hva er det du gleder deg til , når du står opp om morgen , en helt vanlig dag.

Til å spise frokost og sitte å se en episode av en eller annen serie. Det gjør jeg hver morgen (jeg står opp ca 06.30 hver dag, selv om jeg aldri har forelesning før 10.15). Ellers gleder jeg meg alltid til jeg er ferdig på skolen og kjæresten min er ferdig på jobb, spesielt på fredager.

Hvilken blogg leser du mest? og hvorfor?

Det er vanskelig å si for de bloggene jeg leser har jeg på Bloglovin, så da kommer de bloggene med nye innlegg fortløpende. Da leser jeg de som legger ut flest innlegg oftest, men det trenger nødvendigvis ikke å være en av de bloggene jeg liker best. Men du kan se på innlegget som heter # 1 for der har jeg skrevet hvilke blogger jeg liker godt.

Hvorfor begynte du å blogge?

Jeg tenkte lenge på å starte å blogge, så til slutt gjorde jeg det bare. Politikken har vært hovedfritidsaktiviteten min i veldig mange år, men jeg er opptatt av så mye annet, og da er blogging en perfekt måte å kunne vise andre sider av meg. Det er praktisk fordi jeg kan på en måte drive med andre ting jeg liker uten at jeg trenger å gå noen sted, så da tar det ikke så mye tid. Og ikke minst at jeg liker å vise andre hva jeg er opptatt av.

Hva ser du for deg at du jobber som om 5 år?

Jeg har ikke peiling. Som jeg har nevnt tidligere så er jeg ikke den typen som legger all verdens planer, jeg vet liksom aldri hva som kan dukke opp. Men jeg håper at jeg har en spennende jobb som jeg trives i.

Stemmer det at du er like fantastisk søt, snill og skjønn i virkeligheten som du virker på bloggen?

Du er så søt Cath! Jeg prøver så godt jeg kan. Jeg føler at bloggen gjenspeiler mye av meg og hva jeg liker, så at dere har en positiv oppfatning av bloggen min gjør meg veldig glad!

Hva sier du til ryktene om at du er CathInTheCity’s søteste bloggleser?

Jeg hater rykter om meg selv, men dette kan jeg virkelig leve med 😀

 

7 comments

  1. Hovedfritidsaktivitetenes hovedsfunksjonelle primæregenskaper utfolder seg via politisk engasjement? Lett å forstå det vel? Dumme Mats..

Legg igjen en kommentar

