New shoes

I dag var jeg i byen igjen, denne gangen var det et par sko som ble med hjem. Har sett på disse wedgesene fra Monki flere ganger og endelig ble de mine. De er helt utrolig gode å ha på, gleder meg til å bruke dem.

Jeg fikk noen greier med på kjøpet som ser ut som leggvarmere eller noe. Wedgesene er uansett helt fantastiske, perfekt for å gå ut i denne vinteren.

Jeg kjøpte også en genser på H&M, har den i mørkeblått fra før og elsker den. Klassisk og simpelt plagg.

Jeg fikk smake litt av sushien til Kathy, var veldig skeptisk, men jeg elsket det. Neste gang vi er i byen skal vi garantert spise sushi!

Legger ut flere svar senere.

Husk at Radioresepsjonen har premiere i kveld kl 22 🙂

9 comments

  1. Jaaa:) Hehe hva i all verden? Det må du gjøøre da;D

    Sushi er fanastisk! Det blir bedre og bedre for hver gang du spiser det:) Anbefaler california maki og tempura maki:) De er best!!:) NAM:)

  2. Åh, fine ting : ) den genseren er utrolig fin, enkel og passer til det meste. Har sett på den selv også.. i beige med mørkebrune striper.. og skoene var kjempefine! Har sett på noe lignende fra bianco 😀

    GLEDER meg til RR i kveld 😀

Legg igjen en kommentar

