# 2

Favorittklesplagg?

(Dårlige bilde fordi jeg har ikke kamera tilgjengelig for øyeblikket.)

Et av de fineste plaggene jeg har akkurat nå i skapet er kjolen fra Mexx. Jeg elsker fargene og stoffet.

Jeg elsker også denne kjolen fra Filippa K. Minuset er at jeg må ha noe under pga den dype V’en.

Og ikke minst denne genseren fra Malene Birger, stoffet er utrolig mykt og godt. (Jeg brukte den på min første kino-date med kjæresten min, så den gir meg gode minner)

Hva har du i basis-garderoben, som du kan bruke år etter år?

Jeg tror jeg bytter ut mye av basis-plaggene i garderoben hvert år siden jeg ikke investerer store penger i dem. Sort leggings er en gjenganger hos meg, spesielt i de kalde månedene. Jeg bruker ikke bukser noe særlig og blir lei av å bruke strømpebukser så da er leggings et godt alternativ.

Har du mange lesere?

Det varierer veldig tror jeg. Gjennomsnittet ligger vel rundt 150 lesere per dag.

Hva gjør du for tiden?

Jeg studerer og driver med politikk. I fritiden er jeg med kjæresten min og hunden vår, henger med venner og familie.

Hva er det som inspirerer deg?

Det er så mangt, ting jeg ser i omgivelsen, andre bloggere, kjente personer, venner, følelser, bilder, musikk og ikke minst kunnskap. Jeg kan bli inspirert av nesten alt tror jeg.

Ka e beste reisen du har vært på og koffår? Evt. legg ut bilder av d?

Colombia 2009/2010 for da var min elskede kjæreste med.

Bildet tok jeg på San Andres i januar

What is your heritage! I love your beautiful curls and you have a latin name but you are in scandinavia it seems.

First my curls wanna say thank you! I’m from Bogota, Colombia, was born and lived there until I was 3 years old. Then me and my parents moved to Norway as political refugees trough the UN. So now I live in Stavanger, a beautiful city in Norway.

Kjærlighetstips takk, slide me ei dama. innlegg om ka jenter vil ha liksom?

Jeg er ingen ekspert på hva alle jenter vil ha, for vi er jo alle forskjellige. Men det viktigste en jente fortjener er en som er glad i henne, respekterer henne og lar henne føle at hun blir satt pris på. Viktige elementer i et forhold er tillit, kommunikasjon og at en ikke tar den andre for gitt.

Har du bara bott i norge? vill du bo i något annat land och isåfall vilket?

Jeg har som sagt bodd i Norge siden jeg var 3 år, før det bodde jeg i Colombia. Og nei, jeg vil ikke bo i et annet land, vi har det utrolig godt i Norge. Men jeg elsker å reise og oppleve nye land og kulturer.

Tre ord som beskriver dig?

Sentimental, empatisk og heldig.

Hvordan ble du kjent med kjæresten din?

Vi ble kjent gjennom kompiser, vi hang en del sammen, festet og slikt.

Og hvordan ble dere sammen?

Vi fikk plutselig øynene opp for hverandre, startet å chatte på Facebook, så på MSN hver dag i mange timer og til sent på natten. Etter hvert begynte vi å henge mye sammen bare vi to, og til slutt ble det oss to. Blir litt rørt av å tenke på den fine tiden ❤ Men det er jo veldig fin nå og da!

Fremtidsplaner?

Først vil jeg bli ferdig med studiene, så vet jeg ikke. Jeg må innrømme noe, jeg er ikke en som legger planer langt inn i fremtiden, men jeg er en drømmer, så neste svar blir mye fyldigere.

Og enda viktigere; fremtidsdrømmer?

Jeg drømmer om å bli ferdig med studiene og finne en jobb som jeg trives med. Jeg drømmer om å stifte familie, flytte til et større hus og leve lykkelig med de jeg elsker. Jeg drømmer om å reise å oppleve verden, og mest av alt å kunne hjelpe noen andre. Jeg drømmer om å skrive en bok eller flere. Jeg drømmer om å starte et senter for alenemødre i Bogota, slik at de har en plass hvor de får støtte, mat og lignende for å kunne leve et verdig liv sammen med barna sine.

Hvem ser du opp til?

Mamma og pappa er store forbilder for meg, de har opplevd mye, kjempet for det de tror på og reist fra landet sitt for å gi meg all verdens muligheter, og det er jeg takknemlig for. Samtidig som de er takknemlig for at lille meg er kanskje grunnen til at de fortsatt er her. De ble nødt til å flytte til et nytt land, etablert seg her og greid å bygge opp et sosialt nettverk. Bortsett fra dem ser jeg opp til mange ulike mennesker, kunnskapsrike, modige, arbeidsomme og kreative mennesker fanger min oppmerksomhet, og jeg ser på dem som en inspirasjon til å strekke meg lenger for å nå mine mål og drømmer.

Hvor høy er du?

Jeg er 162,5 cm og det har jeg vært siden jeg var 13 år.

Favorittband? (Jeg tar med grupper også)

The Beatles

Pink Floyd

CocoRosie

Outkast

Clipse

Buena Vista Social Club

18 comments

  1. Kjekt å lese.. føler jeg blir mer kjent med deg ; ) Liker utrolig godt de 3 klesplaggene, genseren fra by malene birger var nydelig, kjempefin farge : )

  2. Fine svar!
    Synes det er kjempebra at du ahr fått så mange lesere når du ikke har blogget lenger enn i tre måneder! Men det fortjener du virkelig for bloggen din er utrolig fin, både innholdsmessig og designmessig!

    Jeg synes det var veldig bra å få et litt større innblikk i hvem du er gjennom disse spørsmålene! 🙂

  3. Den genseren fra Malene Birger var nydelig ❤

    Må også si at det digger meg at du hører på Clipse. Det er nesten ingen som har hørt om gruppa. Ooooohhhh ❤ Me ❤ u

Legg igjen en kommentar

