Freaky Friday

Da er det fredag, dagen starter litt bedre enn i går for å si det mildt. Utrolig nok er foten mye bedre allerede. Det hjalp å ta det med ro i går, og så må jeg selvfølgelig takke alle som har ønsket meg god bedring, dere er søte!

I dag er det vaskedag her, så vaskemaskinen går og jeg rydder for harde livet. Dagens nedtur var først å se kaoset på vaskerommet, men det ble fort en bagatell etter å ha sett rådmannens budsjettforslag for det kommende året. Det lyser «Stavanger Kommune = bakvendtland» av hele greia. Her gir vi først penger til de rike, så utsetter vi å fikse slitte skoler og legger ned 60 sykehjemsplasser. Hvor er logikken? Dere kan lese mer om dagens største nedtur her.

Det er heldigvis mer harmoni her i heimen. I kveld skal vi kose oss hjemme, med eller uten venner (les: Fedags klubben). Fredagskvelden er hellig her, så med mindre noe spektakulært skjer utenfor disse veggene, så holder vi oss hjemme, og er vi heldige får vi besøk av Fredags klubbens herlige medlemmer.

Jeg craver etter fersk juice fra friske tropiske frukter..

10 comments

  1. aaha, er det fra det svære innendørsmarkedet i barcelona? mm, ser digg ut uansett. jg klarte meg ikke uten kokosnøttjuicen derfra når jeg var der! 🙂 ville innom og ønske veldig god helg! takk for at du fortsetter å følge med på oss, you keep us going! love!

    1. Ja! La Boqueria tror jeg det heter, kjempegodt! Jeg og drakk kokosnøtt juicen, veldig god, men tror den er best blanda med ananas mmmm 🙂 Tusen takk for det, god helg til dere også! Jeg er glad for at du stikker innom her og i blant 😀

Legg igjen en kommentar

