Diverse

Høst i Stavanger for 2 dager siden. Jeg så ut vinduet nå, og alt er dekket av snø.

En god investering som jeg bærer stolt over alt.

Ny shampo og balsam som jeg gleder meg til å bruke.

Et nydelig skjerf som jeg har fått av mamman min. Jeg elsker det og henne selvfølgelig.

Det beste håret mitt kan få (takk til min kjære frisør som sendte dem med min mamma)

Mine nye tøffler som skal varme mine kalde føtter denne vinteren, og hvis ikke monsteret tar dem så kanskje neste vinter og.

10 comments

  1. Fine ting, og kjempefine bilder! 🙂
    Trenger også ny biosilk og nye tøfler.. Rocky ødelegger alltid 😦 og biosilken er nesten tom.. blæ.. 🙂

Legg igjen en kommentar

