Party with good friends = fun

Tror jeg snakker for alle jeg var med i går når jeg sier at det var en vellykket aften. Innflytningsfest hos tre staute karer, bra folk og variert (med stor V) spilleliste førte til at jeg var ekstra sliten i dag, men det var absolutt verdt det. Jeg har desverre ikke så mye å meddele akkurat nå, men senere kommer det en fin sang som jeg vil dele med alle.

Pika var der, men han passet de små grisene.

Vi så han her på en plakat.

Men det viste seg at han var tilstede sammen med en søt dukke.

Og hvem har vel ikke et Roxette plekter på badet? (PS: Det er ekte, brukt av Per Gessle)

Beklager bildekvaliteten, men jeg hadde bare iPhone med meg i går.

6 comments

  1. Artig, artig 🙂 // Hehe, jeg er nok norsk jo..men har hørt mange ganger at jeg ser ut som om jeg er fra Spania. Skjønner ikke helt hvorfor 🙂

Legg igjen en kommentar

