One week is ending!

Beklager mitt fravær, jeg har vært opptatt med å henge med min bestis K på Madla Amfi, vårt stamsted. Det stod ikke shopping på agendaen, men jeg fikk med meg en kjempefin neglelakk, dere skal få se. Nå er middagen inntatt og som den perfekte husmoren jeg er, så har jeg laget vafler til dessert.

Jeg har lengtet etter helg, 2 semesteroppgaver er levert, migrenen er overvunnet og jeg er glad. Denne helgen skal fylles med Chaplin-kos, kjærestetid og innflytningsfest, jeg gleder meg!

Ha en fin helg alle sammen!

4 comments

  1. Du må kose deg så masse søte kjære 🙂

    /Ja, akkurat! Slik er det alltid. Jeg husker når emo-stilen var det store her I landet, alt som sto for individuelt og orginalt ble hverdags og normalt for du så det på annenhver person du gikk forbi.

Legg igjen en kommentar

