God morgen

Kjenner at jeg gleder meg virkelig til helg nå! Fritid er kanskje det mest dyrbare av vår tid, det mener jeg i alle fall.

Ny app

Ny app

Høstfarger

Filmen jeg så i går var utrolig bra og sterk, den viser en realitet som få tenker over, men som er absolutt reel for altfor mange. For meg med min bakgrunn, ble det veldig nært og vondt. Men det er viktig å formidle denne realiteten, for det er vi som kan gjøre en forandring, og det vondre gir i alle fall meg pågangsmot til å kjempe og til å kreve respekt og rettferdighet. Har du muligheten til å se denne dokumentaren, så se den. Jeg håper den blir spredd utover alle kanter, for det er viktig å vise verden at urettferdighet er tilstede i dag som før, og det er bare vi som lever i dag som kan gjøre noe for å forandre verden. Les mer om filmen her.

8 comments

  1. Jeg er fra Bosnia 😉

    Jeg kommer garantert til å se den. Urettferdighet og respektløshet er det jeg er opptatt av. Det er klart det blir et sårt punkt når det er hjemlandet ditt det er snakk om. Man kan ikke gjøre noe annet enn å bli sett og hørt. Utrolig viktig tema du tar opp forresten søta ❤

Legg igjen en kommentar

