It’s Friday, I’m in love

Var det mange som fikk panikk da facebook lå nede i går kveld? Jeg vil ikke si jeg fikk panikk, men en føler seg nesten litt avskåret fra omverdenen, men som sagt ingen panikk her i gården, så NEI, jeg er ikke avhengig (noen vil påstå det).

Dere vet når jeg legger ut bilder av antrekk og slikt fra polyvore, så er det bare til å klikke på bildet så kan dere se hvor klærne er fra. Jeg plukker helt tilfeldig, og mamma sier alltid at jeg har dyr smak, og det ser jeg stemmer litt på klærne jeg tilfeldigvis plukker ut, men det er vel litt gøy å vite hvor de er fra uansett.

Btw, husk at dere kan gimme some Bloglovin ved å trykke på bildet i sidebaren til høyre 🙂

Legg igjen en kommentar

