Blogg verdt å besøke

Denne uken vil jeg trekke fram en kjempefin blogg, noen har kanskje sett jenta bak bloggen på Dagens Outfit under tittelen Balloon Girl, det stemmer, jeg prater om Synnøve Frantzen. Jeg har fulgt bloggen hennes en stund og plutselig går jeg og Synnøve i samme klasse. Så jeg har altså fått bli litt kjent med henne de siste ukene. Det viser seg at vi har noen lunde samme smak ettersom at vi presterte å troppe opp på skolen med samme genser på mandag, litt pinlig, men mest morsomt. Det skal sies at det var en nokså anonym genser så det var nok bare vi som la merke til det der og da, men nå har jeg publisert det her så da er det ingen hemmelighet. Bloggen til Synnøve er stilren, akkurat som henne. Den inneholder utrolig fine bilder og koselige innlegg, den er virkelig verdt et besøk.

3 comments

Legg igjen en kommentar

