Shopping og litt viktigere ting i livet

God morgen alle sammen. Jeg var så utslitt i går så det ble ikke noe innlegg på kvelden. Jeg var faktisk på shopping i går, og ja, jeg kjøpte meg vintersko! Veldig vanskelig å velge, men det ble overraskende nok biker boots, ja jeg vet overraskende, men da jeg så dem kunne jeg ikke dy meg. Jeg prøvde dem sikkert tusen ganger.

Jeg falt også for noen andre sko som jeg bare måtte ha! Jeg har sett noen lignende på en blogg, og da jeg så dem og prøvde deg ble jeg helt overbevist.

Utrolig dårlig lys på bildene, men skal få på plass noen bedre senere. Grunnen til at valget ikke falt på Dr Martens var fordi ingen hadde dem inne, de fikk dem ikke inn før om 3-4 uker, og så lenge kan ikke jeg gå og fryse. Så hvem vet, kanskje det blir enda et par senere i høst. Det var forresten noen som spurte hvor de selger Dr Martens til gutter, det er vel på de samme forahandlerne som selger til jenter, her i Stavanger vet jeg at Eurosko tar dem inn.

Over til noe som er langt mer alvorlig. Jeg oppfordrer alle til å signere dette oppropet til støtte for Mapuchene i Chile. Mapuchene er et urfolk fra Chile og Argentina. De har lenge kjempet for sine rettigheter og sitt territorium, og i dag sitter mange av dem fengslet for dette. De sitter som politiske fanger, og per i dag har de sultestreiket i 44 dager, og livene deres står i fare. Støtt Mapuchefolket og signer oppropet som krever å få slutt på alle anklagene mot dem.

8 comments

Legg igjen en kommentar

