Vesker – denne gangen mine egne

Noen kom med et ønske om at jeg skulle lage et innlegg om mine egne vesker, så her kommer det. Jeg elsker veskene mine, det er ingen Chanel, MiuMiu eller Mulberry i samlingen min, men hver og en av mine skatter er unike for meg.

Denne Volcom veska er en gave fra min vakre mamma jeg bruker den mye i hverdagen, og det er plass i det meste i den.

Jeg har alltid vært svak for dette merket og jeg elsker detaljene.

Fargen kommer kanskje ikke så godt fram på dette bilde, men den er altså i min favorittfarge lilla.

Velez er et colombiansk veske- og skomerke, denne ble kjøpt sist gang vi var i Colombia, og er en av mine favorittvesker.

Jeg ble forelsket i denne veska fra første gang jeg så den på Topshop sine sider, og heldig som jeg er fikk jeg den til bursdagen av min kjære. Den er utrolig søt, jeg elsker fargen og får mange positive kommentarer på leo-detaljene i foret.

Denne Mango veska er den nyeste veska jeg har, den fikk jeg også av min kjæreste da vi var i Barcelona i sommer. Fargen er dødskul, den heter acid og jeg digger gulldetaljene.

Dette er verdens største nett, jeg fikk det av mamma til sommeren, og den har vært perfekt å ha med på stranda.

Denne skatten er helt unik, ingen har maken, kanskje lignende, men ikke helt lik. Denne veska er laget av indianere i Colombia, den stammen som lager disse bruker dem selv, og så lager de en del og selger videre på markeder og lignende. Denne kommer jeg til å ha for alltid. Er det noe jeg er stolt av så er det hvor jeg kommer fra og alle de vakre tingene som er en del av identiteten vår.

Dette er noen av mine små vesker. To fra Jimmy Choo for H&M kolleksjonen og en liten håndveske fra DKNY. Den sorte Jimmy Choo’en bruker jeg mye når jeg skal ut, eller når bare ønsker å røffe opp et antrekk. Den rosa clutchen som noen av kompisene mine kaller for Ufo o.l. bruker jeg en veldig sjelden gang når jeg skal ut og helst når jeg bare har sorte klær på meg. DKNY’en er søt og liten, den vant jeg hos kulern.com, hva som skjedde med den bloggen er et mysterum.

Nå ser jeg forresten at jeg har kjøpt svært få av mine vesker selv! Ja, så hvis en liker vesker så kan det lønne seg å ha det på ønskelisten til bursdager og jul. Akkurat nå ønsker jeg meg en brun veske, litt stor som jeg kan bruke til skolen, altså ala Alexa Mulberry.

10 comments

Legg igjen en kommentar

