Hola!

20120619-173135.jpg

Nå er det lenge siden sist gitt! Jeg kan med et smil om munnen fortelle dere at jeg har kost meg glugg ihjel med sommerferie, og det har jeg store planer å fortsette med. Jeg har nesten hatt det like travelt de siste ukene som jeg hadde før siste eksamen, men med helt andre ting for å si det sånn. Jeg har vært med fine folk, vært på babyshower, gått lange turer med Chaplin, vært på hyttetur, grillet og i skrivende stund sitter jeg og soler meg for nå har sommerværet kommet tilbake! Liker at dette bare er starten på en ferie som ser ut å bli alt jeg ønsker meg.

Det er ca 1 år siden livet ble snudd på hodet, og det gjør på en måte vondt å se tilbake på det. Men det er også utrolig godt å se at jeg og min kjære har taklet det hele med en uant styrke. Noen greide nesten å ødelegge alt, men vi lot det aldri komme til det, og nå, et år etter, er livet vårt vakkert som aldri før. Jeg er så takknemlig for det, og for alle de fine menneskene vi har rundt oss som gjør tilværelsen enda rikere.

Jeg håper dere koser dere masse hvor enn dere er og hva dere fyller dagene med! Dere fine som er innom hver dag, dere som legger igjen fine ord og dere som har blitt som venninner som jeg aldri har sett i levende live, men som er med meg både her og der. Jeg liker dere!

iPhonen er med meg over alt, så det blir nok ikke ferie fra Instagram, følg meg der for små hverdagsdryss. Jeg heter luisafernandadelmar. Nå tar jeg ferie fra bloggen og ønsker dere en fin sommer ❤

bloglovin

35 kommentarer

  1. Må benytte anledningen til å ønske deg en riktig god og velfortjent ferie da. Blir det ingen blogging i ferien altså? Hadde håpet å få høre om Colombia-turen jeg 🙂

  2. Fortsett å nyte ferien, det er velfotjent etter et langt år 🙂 Kos deg med dine nærmeste og med å skape nye minner ❤

  3. Så fiiiiint å høre fra deg igjen!! Og at du har det så bra – akkurat som man kan ønske!! Wiiii! Kos deg videre, fiiiine du!!

  4. Gøy at du stikke innom for å oppdatere, lenge siden vi har hørt noe fra deg nå. Følger deg på Instagram også 😉 Håper du får en helt faktastisk sommer! 🙂

  5. Så kjekt «høre» fra deg igjen – men jeg følger jo selvsagt med på Instagram og twitter også. Morro morro! Ta vare på deg selv, og nyt ferien 🙂

  6. Så fine bilder, kjekt og følge deg på Instagram når du tar ferie fra bloggen 🙂
    Godt og høre at du har det bra og nyter livet, du fortjener det beste, god sommer fina!!

  7. Jeg måtte nesten sjekke bloggen din nå, siden jeg ikke har sett noe til deg i det siste. Og hjelpes meg, hvorfor har jeg ikke fått med meg dette innlegget?

    God sommer, kjære du! Håper du får noen herlige dager/uker/måneder med ferie og avslapping 🙂

Legg igjen en kommentar